1403-02-05 13:49
278
0
89718
فرمانده بسیج دانشجویی گلستان:

صدای مظلومیت فلسطین از قلم هنرمندان شنیده شد

فرمانده بسیج دانشجویی استان گلستان از هنرمندان و دانشجویان و رسانه‌ها خواست تا به هر وسیله‌ای بتوانند مظلومیت مردم فلسطین را نشان دهند تا در جنگ رسانه‌ای نابرابری که شکل گرفته همه صدای مظلوم فلسطین باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، جواد فرامرزی امروز در رویداد حضوری «انتفاضه هنری مظلومیت» که با رویکرد تولید زنده آثار هنری در حمایت از کودکان و زنان و مردم مظلوم غزه در نمازخانه امام علی(ع) دانشگاه گلستان برگزار شد، اظهار کرد: فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام است حضور دانشجویان و هنرمندان استان گلستان برای تحقق اهداف این رویداد قابل تحسین است.

وی با اشاره به وقایع تابستان سال ۱۴۰۱ که در پی تذکر پلیس برای وضعیت حجاب یک خانم جوان صورت گرفت، گفت: آن زمان پلیس بدون هیچ ضرب و شتمی به یک بانوی جوان تذکر داد اما رسانه‌های معاند و عمله‌های داخلی آنها جوری به این اتفاق واکنش نشان دادند که انگار اتفاق بزرگی در جهان رخ داده است.

* رژیم صهیونیستی به پایان عمر خود نزدیک شده است

فرامرزی افزود: در حالیکه اسناد پزشکی مشخص کرد آن خانم بیماری زمینه‌ای داشته است، از طرفی استنادات و فیلم‌های متعددی معلوم کرد هیچ برخوردی بین پلیس و آن خانم رخ نداده است اما رسانه‌های معاند علیه انقلاب اسلامی جنجال به پا کردند، این روزها که جنایات رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده و در غزه ۳۴ هزار مرد و زن و کودک مظلومانه شهید می‌شوند صدایی از همان رسانه‌ها بلند نمی‌شود سوال اساسی ما این است که آیا اینها انسان نیستند؟

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به پایان عمر خود نزدیک شده است، گفت: اگر در شرایط عادی قرار داشتیم شاید کمی سخت بود باور کنیم این غده سرطانی به نابودی نزدیک شده است اما اکنون آثار اضمحلال این رژیم جعلی به خوبی هویداست.

فرمانده بسیج دانشجویی گلستان با تشریح جنایات و زورگویی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: آنها اگر بخواهند موضوعی را در دنیا مهم جلوه دهند این کار را انجام می‌دهند و اگر بخواهند مسئله‌ای را بپوشانند برای آنها اهمیتی ندارد و به راحتی بر آن سرپوش می‌گذارند.

*اسرائیل خباثت کند جواب محکم می‌شنود

فرامرزی با توجه به سکوت مجامع بین‌المللی و به ویژه کشورهای عربی و اسلامی در موضوع فلسطین توضیح داد: در تمام محاکم حقوق بشر وقتی قطعنامه‌ای به نفع مردم فلسطین صادر می‌شود آن را وتو می‌کنند برای کمک رسانی به مردم فلسطین قدمی برنمی‌دارند و با اسرائیل همکاری می‌کنند حتی مانع رسیدن غذا و دارو به این مردم مظلوم می‌شوند اما اگر جبهه مقاومت بخواهد جواب خباثت‌های اسرائیل را بدهد با تمام توان به یاری اسرائیل می‌شتابند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه به اشکال مختلف قابل انجام است، اظهار کرد: این حمایت‌ها می‌تواند به صورت نظامی، اقتصادی، بهداشت و درمان، مالی و یا حضورهای مردمی در صحنه است.

*صدای مظلومیت فلسطینیان از قلم هنرمندان شنیده شد

فرمانده بسیج دانشجویی گلستان در خصوص دوراندیشی امام راحل پیرامون نابودی اسرائیل گفت: در آن زمان امام خمینی(ره) با قاطعیت فرمودند که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود زمانی که ایشان این صحبتها را بیان کردند ایران در جایگاه امروز قرار نداشت اما اکنون با متحد شدن جبهه مقاومت مقدمه نابودی رژیم صهیونیستی فراهم شده است.

فرامرزی از هنرمندان و دانشجویان و رسانه‌ها خواست تا به هر وسیله‌ای بتوانند مظلومیت مردم فلسطین را نشان دهند تا در جنگ رسانه‌ای نابرابری که شکل گرفته همه صدای مظلوم فلسطین باشیم.

وی گفت: در این رویداد هنری که به بهانه حمایت از مردم فلسطین انجام گرفت تلاش داریم تا از طریق زبان هنری و رسانه‌ای مظلومیت فلسطین را به تصویر بکشیم و در این سنگر نقش‌آفرینی کنیم.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.